ZAGREB: Praktična edukacija dr. Ranka Rajovića Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ

ZAGREB: Praktična edukacija dr. Ranka Rajovića Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ

 

PRAKTIČNA EDUKACIJA

"Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ"

25. svibnja 2018. godine u 17 sati

ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin

 

Za sudjelovanje na edukaciji, obavezna je prijava. OVDJE SE PRIJAVITE.

Potvrdu o sudjelovanju dobit ćete prilikom dolaska na edukaciju.

 

 

Edukacija je namijenjena roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i drugim stručnjacima koji se bave odgojem i obrazovanjem djece.

 

Ako ste već ranije sudjelovali na praktičnoj edukaciji "Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ", možete se prijaviti za VIŠU RAZINU edukacije "Jedini posao djeteta je igra​".

 

Zbog velikog interesa, u organizaciji nakladničke kuće Harfa, dr. Ranko Rajović održat će praktičnu edukaciju pod nazivom "Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ" temeljenu na NTC-sustavu učenja, inovativnom programu čiji je autor. 

 

Dr. Ranko Rajović jedan je od autoriteta na ovim prostorima kada govorimo o odgoju i obrazovanju te autor inovativnog programa pod nazivom NTC-sustav učenja. Inače doktor interne medicine, dugogodišnji je predsjednik Odbora za darovite međunarodne udruge Mensa i UNICEF-ov suradnik na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece te osnivač Mense Srbije i Odsjeka za darovite Nikola Tesla Centra.

 

Što je NTC-sustav učenja?

NTC-sustav učenja bavi se pitanjem kako stimulirati razvoj sinapsi, a time i ogromne dječje potencijale prije polaska u školu i u školi, a na njega će dr. Ranko Rajović odgovoriti tijekom predavanja.

Ovaj sustav učenja usmjeren je prema razvoju kognitivnih sposobnosti djece. Temelji se na istraživanjima koja upozoravaju na to da mozak uspostavlja 75 % svih neuronskih veza (sinapsi) do sedme godine života, a od toga 50 % sinapsi nastane već do pete godine. Taj se argument čini dovoljno uvjerljivim da posvetimo veliku pozornost predškolskoj dobi, učinkovitosti učenja i korištenju dječjeg pamćenja.

Sustav podrazumijeva učenje utemeljeno na teorijskim osnovama neurologije, neuropsihologije i drugih znanosti, posebno pedagoških – obiteljske pedagogije, didaktike i metodike za predškolski i osnovnoškolski uzrast. Taj sustav učenja predstavlja operacionalizaciju teorijskih spoznaja navedenih znanstvenih disciplina, što je dobar pokazatelj kako povezivati teoriju s obrazovnom praksom.
Pritom je riječ o novom pristupu učenju u kojem dominira misaona aktivnost djeteta i njegov uspješan razvoj. Sustav je vrlo dobro i detaljno razrađen, primjenjiv u obitelji, predškolskim ustanovama i u razrednoj nastavi osnovne škole.

Program nudi načine prepoznavanja darovite djece, njihove karakteristike i putove prema povećanju IQ-a, razvoja sposobnosti i stvaralačkog mišljenja. Naglašava se važnost obitelji i šire društvene zajednice (vrtići, škole, centri za darovite) u razvoju darovite djece. NTC-sustav učenja ozbiljno će poljuljati opravdanost tradicionalnog rada s djecom.

NTC-sustav učenja dr. Ranka Rajovića primjenjuje se na različite načine u 15 europskih zemalja.

 

 

PROGRAM PRAKTIČNE EDUKACIJE "Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ"

Trajanje: 4 školska sata (17 - 21 sat)

 

Uvod. Funkcionalno znanje

Neurofiziologija. Razvoj mozga - pogreške roditelja

Rana stimulacija, značaj, primjeri

Učenje – reproduktivno učenje za mozak skoro i da ne postoji

Fiziologija mozga

Razvoj matematičko logičkog razmišljanja

Misaone klasifikacije i serijacije

Asocijacije

 

Za sva pitanja i nedoumice stojimo vam na raspolaganju na 098 30 55 34, kontakt osoba Irena Orlović.

 

 

Redovna cijena praktične edukacije je 360 kn.

Ako uplatu izvršite u roku 48 sati od trenutka prijave, cijena praktične edukacije za vas je 300 kn.
 

Podaci za uplatu: Harfa d.o.o., Rodrigina 4, Split, HR0723600001102468779 (ZABA)​, poziv na broj: 250518.

 

 

Više pročitajte u knjizi: IQ DJETETA - BRIGA RODITELJA - NTC sustav učenja
ZAGREB: Praktična edukacija dr. Ranka Rajovića Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ

Znamo li doista razgovarati s djecom? Evo koje pogreške čine roditelji

Znamo li doista razgovarati s djecom? Evo koje pogreške čine roditelji

Način na koji razgovaramo s djecom uvelike utječe na njihovu sposobnost učenja, ali prije svega slušanja. Kroz te razgovore i oni uče ...


Što su predmatematičke vještine i kako ih poticati?

Što su predmatematičke vještine i kako ih poticati?

Pojam predmatematičke vještine odnosi se na niz znanja, činjenica i postupaka koje djeca usvajaju prije polaska u školu, a koja ...


10 načina kako djeci reći omraženo 'ne' na sasvim drukčiji način

10 načina kako djeci reći omraženo 'ne' na sasvim drukčiji način

Potrebno je naučiti reći 'ne' djetetu, a da vas ne grize savjest i da zbog toga nemate osjećaj kako niste pažljiv roditelj. Zabrana s...


Djeca koja kreću u školu ne znaju komunicirati punim rečenicama

Djeca koja kreću u školu ne znaju komunicirati punim rečenicama

Više od četvrtine djece koja kreću u osnovnu školu ne zna komunicirati punim rečenicama, dok istodobno raste zabrinutost zbog ko...


Dr. Rajović: Djeca kroz igru najbolje uče, a učenje napamet zastarjelo je

Dr. Rajović: Djeca kroz igru najbolje uče, a učenje napamet zastarjelo je

"Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ" naziv je predavanja i edukacije za roditelje koju je dr. Ranko Rajović, jedan od na...


Djeca imaju problem s pravilnim držanjem olovke zbog pretjerane upotrebe mobilnih uređaja, tvrde stručnjaci

Djeca imaju problem s pravilnim držanjem olovke zbog pretjerane upotrebe mobilnih uređaja, tvrde stručnjaci

Djeca se bore s pravilnim držanjem olovke zbog pretjerane upotrebe raznih touchscreen uređaja što negativno utječe na njihove motoričk...