ZAGREB: Kako komunicirati poput terapeuta i oblikovati zdrav mozak djeteta

ZAGREB: Kako komunicirati poput terapeuta i oblikovati zdrav mozak djeteta

 

"Kako komunicirati poput terapeuta i oblikovati zdrav mozak djeteta​"

Kada: 8.3.2018. u 17.30 sati
Gdje: Školska knjiga,
Masarykova 28, Zagreb

 

PRIJAVA NA EDUKACIJU JE OBAVEZNA. ISPUNITE PRIJAVNICU

Edukacija traje četiri školska sata. Redovna cijena edukacije je 320 kn.

Ako uplatu izvršite u roku 48 sati od trenutka prijave, cijena edukacije za Vas je 220 kn
Podatci za uplatu:
Pametnica, obrt za edukaciju i savjetovanje, vl. Irena Orlović, HR0623400091160500652 (PBZ)​, poziv na broj: 080318.


Svi sudionici dobit će potvrdu o sudjelovanju.

 

 

O EDUKACIJI:

U zadnjih nekoliko desetljeća neuroznanost je došla do brojnih značajnih saznanja. Neuroznanstvenici su potvrdili da dječji mozak nije neki stroj koji je strukturiran po planu i programu došao na svijet već je to naslijeđen i nerazvijen ljudski organ koji se ovisno o okolini razvija cijeli život
U ranim godinama formiraju se temeljne strukture koje će nas doživotno obilježiti. Stimulans na mozak u prvim godinama djetetova razvoja djeluje poput katalizatora.

Što možemo napraviti kad je rana stimulacija u pitanju govorit će vam Irena Orlović, savjetodavna terapeutkinja, autorica nagrađivane web-aplikacije Pametnica, vlasnica i urednica izdavače kuće Harfa putem koje je prethodnih 17 godina proučavala literaturu uglednih svjetskih neuroznanstvenika. 
Vođena osobnim iskustvom kroz rad na ranoj stimulaciji sa svojim djetetom neke od tih naslova objavila je i na hrvatskom jeziku pod sloganom 
Knjige koje vole djecu

"Dijete od roditelja nasljeđuje samo skicu, a način na koji

će se oblikovati i graditi dječji mozak ovisi o njegovoj interakciji

najprije s roditeljima, potom i okolinom."

Irena Orlović


Na edukaciji će dati odgovore na sljedeća pitanja:

 

  • Što ubrajamo u ranu stimulaciju?
  • Kako izravno utječemo na oblikovanje dječjeg mozga?
  • Kako postati učitelj, odgojitelj ili roditelj kao terapeut?
  • Kako putem komunikacije možemo oblikovati i integrirati mozak u razvoju? 
  • Zašto su roditelji najvažnija karika u odgoju i obrazovanju djece?
  • Kako pomoći djeci da crpe svoje potencijale i izrastu u najbolju verziju sebe? 
  • Zašto je emocionalni razvoj temelj intelektualnog razvoja?
  • Na što trebamo obratiti pozornost ako želimo da se mozak zdravo razvija u prvim godinama?

"Da bi dijete imalo zdrave socio-emocionalne vještine, ljudi u njegovoj 

okolini trebaju iste razvijati." 

Tatjana Gjurković


Tijekom edukacije Tatjana Gjurković, mag. psihologije, certificirana transakcijska analitičarka – psihoterapeutkinja te registrirana terapeutkinja igrom, produbit će vaše znanje o emocionalnoj inteligenciji. 
Govorit će o važnosti samosvjesnosti vlastitih obrazaca osjećanja, razmišljanja i ponašanja kao i znanje o emocijama te će osvijestiti kako razgovarati s djetetom i kako poticati razvoj djetetove empatije, što je preduvjet za razvoj njegove socijalne svijesti i odgovornosti prema sebi i drugima. 


A dat će vam odgovore i na sljedeća pitanja:

  • Koje vještine terapije igrom možemo koristiti u odgoju djeteta?
  • Kako se igrati s djecom koristeći vještine terapije igrom?
  • Jeste li se ikada zapitali kako razvijamo socio-emocionalno osjetljivo dijete kroz svakodnevne interakcije s njim?
  • Kako razvijamo djetetove sposobnosti da bude emocionalno i inteligentno biće u situacijama kada treba jesti, kada ujutro treba krenuti u vrtić ili školu, kada nas uveseljava ili pak kada napravi nešto loše, kada nas povrijedi?
  • Kako poticati empatiju kod djeteta koja je važna za zdrav emocionalni razvoj?
  • Jeste li se ikada zapitali kako je povezana neverbalna komunikacija s empatijom?


 

Želimo li da dijete razvije vještine i sposobnosti emocionalne i socijalne inteligencije, tada je svakako važno da o tome mislimo svakoga dana. U ovoj edukaciji povezat ćemo svakodnevne situacije s poticanjem razvoja emocionalne inteligencije kod djeteta. Neke od vještina emocionalne inteligencije, o kojima ćemo govoriti tijekom edukacije, koriste se i u terapiji igrom.

Edukacija je namijenjena za: roditelje, odgojitelje, učitelje, psihologe, pedagoge, socijalne pedagoge, edukacijske rehabilitatore, logopede, psihoterapeute i sve druge koje zanima ovo područje dječjeg razvoja.



NAGRAĐENI NAJBOLJI I NAJINOVATIVNIJI PROJEKTI

NAGRAĐENI NAJBOLJI I NAJINOVATIVNIJI PROJEKTI

Na svečanoj dodjeli održanoj u prostorima Vidikovca u Zagrebu predstavnici Zagrebačke banke – predsjednik Uprave Miljenko Živaljić te čla...


Prilagodba na jaslice i vrtić – novo poglavlje u životu obitelji

Prilagodba na jaslice i vrtić – novo poglavlje u životu obitelji

Polazak djeteta u jaslice vrlo je velika, a može biti i iznimno stresna promjena kako za dijete, tako i za cijelu obitelj. Za većinu djece to j...


Kako zainteresirati djecu za čitanje, učenje i istraživanje

Kako zainteresirati djecu za čitanje, učenje i istraživanje

„Čitanje, kao ni pisanje, nije nešto s čime se rađamo, već vještina koju trebamo usvojiti. Bili u konačnici rani pred&sc...


Samo djeca koja ne slušaju mogu postati bolja od svojih roditelja

Samo djeca koja ne slušaju mogu postati bolja od svojih roditelja

Aforizmi Duška Radovića o djeci "Za mene su prava djeca ona koja još ne idu u školu, koja tek počinju učiti,...


10 bitnih lekcija koje možemo naučiti od djece

10 bitnih lekcija koje možemo naučiti od djece

Djeca nas mogu puno toga naučiti i podsjetiti na ono što je u životu zaista važno. Ponekad je u redu, pa čak i preporučljivo pona&...


Uči li dijete stvarno iz kazne ili postoji drugo rješenje?

Uči li dijete stvarno iz kazne ili postoji drugo rješenje?

Kažnjavanje se često poistovjećuje s "učenjem" djeteta što smije ili ne smije raditi. Međutim, kada dijete ponovi istu stva...