Što ubrajamo u rano poticanje emocionalnog i intelektualnog razvoja?

Što ubrajamo u rano poticanje emocionalnog i intelektualnog razvoja?

 

U zadnjih nekoliko desetljeća neuroznanost je došla do brojnih značajnih saznanja o kojima malo znamo. Neuroznanstvenici su potvrdili da dječji mozak nije neki stroj koji je strukturiran po planu i programu došao na svijet, već je to naslijeđen i nerazvijen ljudski organ koji se ovisno o okolini razvija cijeli život. U ranim godinama formiraju se temeljne strukture, koje će nas doživotno obilježiti.Stimulans u prvim godinama djetetova razvoja na mozak djeluje poput katalizatora.  Što možemo napraviti kad je rana stimulacija u pitanju govorit će vam Irena Orlović, autorica nagrađivane web-aplikacije „Pametnica“, vlasnica i urednica izdavače kuće Harfa putem koje je prethodnih 17 godina proučavala literaturu uglednih svjetskih neuroznanstvenika. Vođena osobnim iskustvom kroz rad na ranoj stimulaciji sa svojim djetetom, neke je naslove objavila i na hrvatskom jeziku pod sloganom „Knjige koje vole djecu“. 

 

"Dijete od roditelja nasljeđuje samo skicu, a način na koji

će se oblikovati i graditi dječji mozak ovisi o njegovoj interakciji

najprije s roditeljima, a potom i okolinom."

                                                                             Irena Orlović

 

  • Kako izravno utječemo na oblikovanje dječjeg mozga?
  • Zašto samo potičemo djecu s teškoćama u razvoju kada znamo koliko važnu ulogu igra rana stimulacija kad je razvoj dječjeg mozga u pitanju?
  • Što ubrajamo u ranu stimulaciju?
  • Zašto su roditelji najvažnija karika u odgoju i obrazovanju djece?
  • Kako pomoći djeci da crpe svoje potencijale i izrastu u najbolju verziju sebe? 
  • Zašto je emocionalni razvoj temelj intelektualnog razvoja?
  • Kako putem komunikacije možemo oblikovati i integrirati mozak u razvoju? 
  • Na što trebamo obratiti pozornost ako želimo da se mozak zdravo razvija u prvim godinama?

"Da bi dijete imalo zdrave socio-emocionalne vještine, ljudi u njegovoj 

okolini trebaju iste razvijati." 

                                                                                                                  Tatjana Gjurković

 

 

 

  • Koje vještine terapije igrom možemo koristiti u odgoju djeteta?
  • Kako se igrati s djecom koristeći vještine terapije igrom?
  • Jeste li se ikada zapitali kako razvijamo socio-emocionalno osjetljivo dijete kroz svakodnevne interakcije s njim?
  • Kako razvijamo djetetove sposobnosti da bude emocionalno inteligentno biće u situacijama kada treba jesti, kada ujutro treba krenuti u vrtić ili školu, kada nas uveseljava ili pak kada napravi nešto loše, kada nas povrijedi?
  • Kako poticati empatiju kod djeteta koja je važna za zdrav emocionalni razvoj?
  • Jeste li se ikada zapitali kako je povezana neverbalna komunikacija s empatijom

 

Tijekom edukacije Tatjana Gjurković, mag.psihologije, certificirana transakcijska analitičarka – psihoterapeutkinja te registrirana terapeutkinja igrom, produbit će vaše znanje o emocionalnoj inteligenciji. Govorit će o važnosti samosvjesnosti vlastitih obrazaca osjećanja, razmišljanja i ponašanja kao i znanje o emocijama  te će osvijestiti kako razgovarati s djetetom i kako poticati razvoj djetetove empatije, što je preduvjet za razvoj njegove socijalne svijesti i odgovornosti prema sebi i drugima. 

 

Želimo li da dijete razvije vještine i sposobnosti emocionalne i socijalne inteligencije, tada je svakako važno da o tome mislimo svakoga dana. U ovoj edukaciji povezat ćemo svakodnevne situacije s poticanjem razvoja emocionalne inteligencije kod djeteta. Neke se od vještina emocionalne inteligencije, o kojima ćemo govoriti tijekom edukacije,  koriste i u terapiji igrom.

 

Edukacija je namijenjena za: roditelje, odgojitelje, učitelje, psihologe, pedagoge, socijalne pedagoge, edukacijske rehabilitatore, logopede, psihoterapeute i sve druge koje zanima ovo područje dječjeg razvoja.

 

''Što ubrajamo u rano poticanje emocionalnog i intelektualnog razvoja?''

19.04. u 17.30 sati u Hotelu Aristos, Cebini ul. 33, Buzin (Zagreb).

Edukacija traje četiri školska sata. Redovna cijena edukacije je 320 kn. Ako uplatu izvršite u roku 48 sati od trenutka prijave, cijena praktične edukacije za Vas je 260 kn. Podaci za uplatu su sljedeći: Harfa d.o.o., Rodrigina 4, Split, HR2823400091110478520 (PBZ), poziv na broj: 1904

 

Svi sudionici dobit će potvrdu o sudjelovanju.

 

 

 

 

 

 

 



Loše ponašanje - zašto?

Loše ponašanje - zašto?

Roditeljima je često teško razumjeti zašto djeca stalno rade one stvari koje oni ne želite da djeca rade. Dječje ponašanje je ...


Dajte djetetu glas!

Dajte djetetu glas!

Jedan od najvažnijih psiholoških faktora u odgoju djece je dati im "glas". Što je "glas"? To je osjećaj u n...


Dr. IQ - Razvoj mozga, učenje i razvoj funkcionalnog razmišljanja

Dr. IQ - Razvoj mozga, učenje i razvoj funkcionalnog razmišljanja

Roditelji pustite djecu da skaču, trče i vrte se jer se tako razvijaju sve regije mozga, poručuje dr. Ranko Rajović, autor NTC sustava učenja ...


Od vrtića govore engleski, programiraju, treniraju: A kad ste s njima zaigrali Čovječe, ne ljuti se?

Od vrtića govore engleski, programiraju, treniraju: A kad ste s njima zaigrali Čovječe, ne ljuti se?

Kako je dvanaestogodišnjaku koji u jednom radnom tjednu mora ispuniti sve školske obveze na visokoj razini, dva puta tjedno nakon &...


Postoji li razlika između kažnjavanja i discipliniranja

Postoji li razlika između kažnjavanja i discipliniranja

Vrlo često, kad se spomene nekažnjavanje djece, u javnosti se stječe dojam da izostankom kažnjavanja odgajamo djecu koja ne poznaju granice, ...


Djeca ne trebaju odrasle da njihovoj igri daju smisao

Djeca ne trebaju odrasle da njihovoj igri daju smisao

Prije nekoliko godina promatrao sam Henrija, dječaka iz grupe (autor je učitelj, op. prev.), kako nosi žuti prometni stožac preko igrali&scar...