NTC radionice za djecu - POTICANJE INTELEKTUALNOG RAZVOJA

NTC radionice za djecu - POTICANJE INTELEKTUALNOG RAZVOJA


 


Želite jačati intelektualne sposobnosti djeteta?
 

Na NTC radionicama vaše će dijete:

  • Kroz asocijativne igre vježbati više misaone procese
  • Razvijati logičko mišljenje
  • Jačati funkcionalno razmišljanje
  • Poticati kreativno mišljenje
  • Imati iskustvo učenja s oduševljenjem
  • Vježbati koncentraciju i pažnju
  • Imati iskustvo kreativnog načina rješavanja problema

 

PRIJAVITE SE OVDJE.

 

NTC sustav učenja je inovativni program koje ga osmislio dr. Ranko Rajović osnivač Mense (najstarije i najveće međunarodne organizacije visokointeligentnih pojedinaca). u gotovo svim državama u regiji. Program je razvijen tako da jača intelektualne sposobnosti djece te potiče djecu da crpe svoje kognitivne potencijale. 

 

 

Faze NTC programa


1. Stimulacija razvoja neuronskih veza i puteva
Ova faza naglašava važnost razvoja motoričkih i grafomotoričkih sposobnosti koje pomažu fizičkom i intelektualnom razvoju djece. Djeca kroz niz aktivnosti pronalaze najbolja rješenja za svladavanje prepreka te razvijaju svoju koordinaciju, ali i osjećaj za prostor. U našem školskom sustavu igre poput rotacije, skakanja i grafomotorike nepravedno su zapostavljene na štetu djece i njihova cjelokupnog razvoja. Dr. Rajović kroz NTC sustav daje jednostavne, učinkovite i nadasve korisne grafomotoričke vježbe koje stimulativno djeluju na fizički, a po najnovijim istraživanjima i mentalni razvoj djeteta.
 

2. Stimulacija razvoja misaonih procesa
U drugoj je fazi prikazano nekoliko razina, od prepoznavanja apstraktnih pojmova do njihova povezivanja i vještog ophođenja apstraktnom klasifikacijom, serijacijom i asocijacijom. Većina djece spontano prepoznaje apstraktne simbole, ali s vremenom gube interes jer roditelji ne znaju kako ih dovestu na višu razinu koja je izuzetno stimulativna za razvoj misaonih procesa. Upravo NTC pronalazi prijelaze na složenije forme apstraktnih klasifikacija i serijacija, što predstavlja temelj razvoja matematičke/logičke inteligencije.
 

3. Stimulacija razvoja funkcionalnog razmišljanja
Razvoj funkcionalnog razmišljanja nužan je ako želimo držati korak s obrazovnim sustavima razvijenijih država. NTC potiče razvoj funkcionalnog razmišljanja uz pomoć zagonetnih pitanja i priča koje djeca s radošću rješavaju.

 

Prijave se zaprimaju do petka, 6.11.2020.
Grupe započinju s radom 16.11. u dva dnevna termina, od 16:45 do 18:15 i od 18:30 do 20:00 sati.
Sve detalja dobit ćete na mail po prijavi koja nije obvezujuća nego iskaz interesa za radionice.

 

Vezana literatura:

           



Roditelji i tinejdžeri

Roditelji i tinejdžeri

Uspostaviti odnos s tinejdžerom se ponekad čini kao nemoguća misija. Količina energije, vremena i strpljenja koju ulažemo u tu misiju bi se mogla...


Kako kvalitetno komunicirati s tinejdžerima?

Kako kvalitetno komunicirati s tinejdžerima?

Većina roditelja sa strahom reagira na ulazak djeteta u pubertet. Prisjećajući se naših mladenačkih godina, znamo da odgajanje adolescenata nije ...


Treba li nagraditi dijete za uspjeh na kraju školske godine?

Treba li nagraditi dijete za uspjeh na kraju školske godine?

Je li vam se ikada dogodilo da ste se za nešto jako trudili, uspjeli i potom samo mahnuli rukom na taj uspjeh? Jeste li ikada umanjili svo...


Oluja u tinejdžerskom mozgu

Oluja u tinejdžerskom mozgu

Osjećate li je kako tutnji? Sve je bliže, sve je snažnija... To je oluja koje nema u vremenskoj prognozi. Dogodi li vam se često da vam ...


Za školski (ne)uspjeh ima lijeka

Za školski (ne)uspjeh ima lijeka

Ako smatrate da je za loš rezultat u školi kriv djetetov pristup obavezama i zadacima, kritizirajte samo ponašanje, a ne oso...


Jung: Cilj škole nije napuniti dječje glave znanjem, već od djece napraviti ljude

Jung: Cilj škole nije napuniti dječje glave znanjem, već od djece napraviti ljude

Ako je odnos između učitelja i djeteta dobar, onda je skoro pa nevažno koje pedagoške metode učitelj koristi ili odgovaraju li one naj...