NOVA praktična edukacija dr. Rajovića u ZAGREBU: Funkcionalno razmišljanje i znanje kao prioritet 21. stoljeća

NOVA praktična edukacija dr. Rajovića u ZAGREBU: Funkcionalno razmišljanje i znanje kao prioritet 21. stoljeća

 

Pridružite nam se u studenome i prosincu na edukaciji dr. Ranka Rajovića u Zagrebu!
Edukacija je namijenjena roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i drugim stručnjacima koji se bave odgojem i obrazovanjem djece. Održat će se u dva modula, a prijave su u tijeku.

 

PRVI MODUL 

Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ

u petak 30. studenog 2018. godine u 17:30 sati
ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin
Trajanje: 4 školska sata

 

DRUGI MODUL

NOVA praktična edukacija dr. Rajovića:
Funkcionalno razmišljanje i znanje kao prioritet 21. stoljeća

u subotu 1.12.2018. s početkom u 9 sati
ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin
Trajanje: 4 školska sata


PRIJAVA OBAVEZNA!

 

 

 

O PRVOM MODULU:

Prvi modu je namijenjen onima koji nisu do sada bili na edukaciji dr. Rajovića i on je usmjeren na temelj NTC-a. Bez njega ne bi imalo smisla ići na drugi modul jer je drugi modul nadogradnja na znanje koje ste usvojili na ovoj edukaciji.

Program edukacije:

  • Uvod. Funkcionalno znanje
  • Neurofiziologija. Razvoj mozga - pogreške roditelja
  • Rana stimulacija, značaj, primjeri
  • Učenje – reproduktivno učenje za mozak skoro i da ne postoji
  • Fiziologija mozga
  • Razvoj matematičko logičkog razmišljanja
  • Misaone klasifikacije i serijacije
  • Asocijacije

 

Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ

30. studenog 2018. godine u 17:30 sati
ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin
Trajanje: 4 školska sata

Za sudjelovanje na edukaciji obavezna je prijava. OVDJE SE PRIJAVITE.

Potvrdu o sudjelovanju dobit ćete prilikom dolaska na edukaciju.

 

 

Ako ste već ranije sudjelovali na praktičnoj edukaciji "Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ", možete se prijaviti na VIŠU RAZINU edukacije "Funkcionalno razmišljanje i znanje kao prioritet 21. stoljeća".

 

O DRUGOM MODULU:

 

Igra je učenje - učenje je igra

Pristup učenju može za djecu biti poticajan i zabavan (a tako se najlakše uči), ako se učenje događa kroz igru i ako vodimo računa o razvoju tri područja koja treba poticati:

  1. razvoj sinapsi (vježbama motorike, grafomotorike, akomodacije oka)
  2. asocijativno razmišljanje (apstrahiranje, vizualizaciju, apstraktnu klasifikaciju, serijaciju, asocijacije i analogije ... posebno u glazbi)
  3. funkcionalno razmišljanje (divergentno i konvergentno ... posebno pomoću zagonetnih priča i pitanja) te poticanje učenika da postavlja funkcionalna pitanja.

 

DRUGI MODUL

NOVA praktična edukacija dr. Rajovića:
Funkcionalno razmišljanje i znanje kao prioritet 21. stoljeća

u subotu 1.12.2018. s početkom u 9 sati
ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin
Trajanje: 4 školska sata

Za sudjelovanje na edukaciji obavezna je prijava. OVDJE SE PRIJAVITE.

Potvrdu o sudjelovanju dobit ćete prilikom dolaska na edukaciju.

 

Za sva pitanja i nedoumice stojimo vam na raspolaganju na 098 30 55 34, kontakt osoba Irena Orlović.

 

Cijena edukacije i uvjeti plaćanja

Redovna cijena praktične edukacije po modulu  je 360 kn.

Ako uplatu izvršite u roku 24 sata od trenutka prijave, cijena praktične edukacije po modulu za vas je 320 kn. Ukoliko odlučite sudjelovati u oba modula edukacije, što Vam svakako preporučujemo ukoliko niste prethodno sudjelovali na prvom modulu edukacije, cijena za oba dana je 550 kn.

Podaci za uplatu: Harfa d.o.o., Rodrigina 4, Split, HR0723600001102468779 (ZABA)​, poziv na broj:301118.

 

O dr. Rajoviću

Dr. Ranko Rajović jedan je od autoriteta na ovim prostorima kada govorimo o odgoju i obrazovanju te autor inovativnog programa pod nazivom NTC-sustav učenja. Inače doktor interne medicine, dugogodišnji je predsjednik Odbora za darovite međunarodne udruge Mensa i UNICEF-ov suradnik na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece te osnivač Mense Srbije i Odsjeka za darovite Nikola Tesla Centra.

 

Što je NTC-sustav učenja?

NTC-sustav učenja bavi se pitanjem kako stimulirati razvoj sinapsi, a time i ogromne dječje potencijale prije polaska u školu i u školi, a na njega će dr. Ranko Rajović odgovoriti tijekom predavanja.

Ovaj sustav učenja usmjeren je prema razvoju kognitivnih sposobnosti djece. Temelji se na istraživanjima koja upozoravaju na to da mozak uspostavlja 75 % svih neuronskih veza (sinapsi) do sedme godine života, a od toga 50 % sinapsi nastane već do pete godine. Taj se argument čini dovoljno uvjerljivim da posvetimo veliku pozornost predškolskoj dobi, učinkovitosti učenja i korištenju dječjeg pamćenja.

Sustav podrazumijeva učenje utemeljeno na teorijskim osnovama neurologije, neuropsihologije i drugih znanosti, posebno pedagoških – obiteljske pedagogije, didaktike i metodike za predškolski i osnovnoškolski uzrast. Taj sustav učenja predstavlja operacionalizaciju teorijskih spoznaja navedenih znanstvenih disciplina, što je dobar pokazatelj kako povezivati teoriju s obrazovnom praksom.
Pritom je riječ o novom pristupu učenju u kojem dominira misaona aktivnost djeteta i njegov uspješan razvoj. Sustav je vrlo dobro i detaljno razrađen, primjenjiv u obitelji, predškolskim ustanovama i u razrednoj nastavi osnovne škole.

Program nudi načine prepoznavanja darovite djece, njihove karakteristike i putove prema povećanju IQ-a, razvoja sposobnosti i stvaralačkog mišljenja. Naglašava se važnost obitelji i šire društvene zajednice (vrtići, škole, centri za darovite) u razvoju darovite djece. NTC-sustav učenja ozbiljno će poljuljati opravdanost tradicionalnog rada s djecom.

NTC-sustav učenja dr. Ranka Rajovića primjenjuje se na različite načine u 15 europskih zemalja.

 

 

 

Više pročitajte u knjizi: KAKO IGROM USPJEŠNO RAZVIJATI DJETETOV IQ - NTC sustav učenja
NOVA praktična edukacija dr. Rajovića u ZAGREBU: Funkcionalno razmišljanje i znanje kao prioritet 21. stoljeća

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Zašto djeca danas šute, sjede i plaše se lopte?

Nemojte se čuditi što danas imamo sve više razvojnih smetnji. Nije samo motorika važna, važno je uključiti i misaone procese, s...


Djeca imaju problem s pravilnim držanjem olovke zbog pretjerane upotrebe mobilnih uređaja, tvrde stručnjaci

Djeca imaju problem s pravilnim držanjem olovke zbog pretjerane upotrebe mobilnih uređaja, tvrde stručnjaci

Djeca se bore s pravilnim držanjem olovke zbog pretjerane upotrebe raznih touchscreen uređaja što negativno utječe na njihove motoričk...


Loše ponašanje - zašto?

Loše ponašanje - zašto?

Roditeljima je često teško razumjeti zašto djeca stalno rade one stvari koje oni ne želite da djeca rade. Dječje ponašanje je ...


ZAGREB: Praktična edukacija dr. Ranka Rajovića Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ

ZAGREB: Praktična edukacija dr. Ranka Rajovića Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ

PRAKTIČNA EDUKACIJA "Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ" 25. svibnja 2018. godine u 17 sati ZAGREB, Hotel Arist...


Rani pokazatelji darovitosti

Rani pokazatelji darovitosti

Rosenblith i Sims-Knight (1985) sugeriraju da već u drugom mjesecu života počinju procesi učenja. Temeljna sposobnost u toj dobi je imitacija. Na...


STRUČNJACI SU SE SLOŽILI: Presudan je utjecaj roditelja za intelektualni razvoj djeteta

STRUČNJACI SU SE SLOŽILI: Presudan je utjecaj roditelja za intelektualni razvoj djeteta

Je li inteligencija dar naših gena ili se može njegovati i poboljšati u pravom okruženju? Znanstvena istraživanja pokazuju da je koeficijent inte...