Pomognimo im bezbrižno rasti

 

  • Prikazano je od 1. do 11. od ukupno 11 proizvoda
  • Brzi pregled
    ISKLJUČENA DJECA - Revolucionarni program koji pomaže mozak djece s autizmom, disleksijom, ADHD-om i drugim neurološkim smetnjama dovesti u ravnotežu

    ISKLJUČENA DJECA - Revolucionarni program koji pomaže mozak djece s autizmom, disleksijom, ADHD-om i drugim neurološkim smetnjama dovesti u ravnotežu

    Dr. Robert Melillo

    Cijena:
    144,00 kn 180,00 kn

    Dokazano djelotvoran program kojim se, bez uporabe lijekova, tretiraju uzroci, a ne samo posljedice autizma i drugih razvojnih poremećaja.

    Prema procjenama svake se godine 1, 5 milijunu djece (ili jednom od šestero djece) dijagnosticira autizam, Aspergerov sindrom, ADHD, disleksija ili opsesivno-kompulzivni poremećaj. Dr. Robert Melillo u svom Programu ravnoteže mozga izlaže nam posve novo poimanje uzroka takvih poremećaja.

    Njegov je program u praksi postigao jasno dokumentirane rezultate, koji pokazuju drastično poboljšanje kvalitete života takve djece i njihovih obitelji, i to u svakom pogledu: poboljšanja su se pokazala u ponašanju, emocionalnom stanju, školskom uspjehu i socijalizaciji.

    Knjiga Isključena djeca, u kojoj je taj program detaljno opisan, pokazuje roditeljima kako primjenjivati tretmane u vlastitom domu, i to bez uporabe ikakvih lijekova.

    Program uključuje: prilagođene (i prilagodljive) vježbe koje ciljaju na poboljšanje psihičkih, senzornih i akademskih aspekata; plan za modificiranje ponašanja; savjete za identificiranje osjetljivosti na pojedine namirnice, koje nismo svjesni, a često igra veliku ulogu u poremećajima; kontrolni program koji će osigurati trajne rezultate.

     

    Iskustva čitatelja:

    "Odlična knjiga. Proučila. Izdvojila što je mom djetetu trebalo. Radila vježbe oko godinu dana. Uočila napredak. Preporučujem je svim roditeljima kojima nije jasno zašto pametno dijete ne može učiniti neke stvari ili ima teškoće u učenju. Barem kao polaznu točku i shvaćanje funkcioniranja mozga, povezanosti motorike, senzorike i kognitivnih sposobnosti."
    Mirta Borovčić Kurir, majka

    ISKLJUČENA DJECA - Revolucionarni program koji pomaže mozak djece s autizmom, disleksijom, ADHD-om i drugim neurološkim smetnjama dovesti u ravnotežu
    Brzi pregled
    DJECA BOLJE UČE UZ KINEZIOLOGIJU - Savjeti i vježbe za lakše učenje i bolju koncentraciju

    DJECA BOLJE UČE UZ KINEZIOLOGIJU - Savjeti i vježbe za lakše učenje i bolju koncentraciju

    Helga Baureis, Claudia Wagenmann

    Cijena:
    96,00 kn 120,00 kn

    S predgovorom dr. Ranka Rajovića

     

    Instrukcije, zadaće, štrebanje, samo štrebanje...


    Djeca su pod neprestanim pritiskom, boje se, postaju nemirna, blokiraju se, divljaju – jer učitelji i nastavnici moraju, a roditelji žele vidjeti postignuća. Obiteljska situacija nije više jednostavna: nekada su djeca učila za život, a danas uče samo za (kratkoročan) uspjeh. Često imamoosjećaj da odrasli misle da djeca moraju ispaštati da bi se kasnije snašla u društvu. Kineziologija nas vrlo jednostavnim metodama oslobađa stresa, djeca i roditelji opet mogu slobodno disati.


    Moto glasi: aktivirati, ne blokirati! Jednostavne vježbe bude dječji potencijal, oslobađaju dijete napetosti, uklanjaju stres i daju energiju. Ovo je prvi kineziološki savjetnik za roditelje, učitelje, nastavnikei učenike koji pokazuje nove putove: djeca vježbaju koordinaciju tijela, povećavaju motiviranost i izgrađuju sigurnost te uče kako sama mogu aktivirati svoje reakcijske i memorijske potencijale.

    DJECA BOLJE UČE UZ KINEZIOLOGIJU - Savjeti i vježbe za lakše učenje i bolju koncentraciju
    Brzi pregled
    OTKRIJTE STIL UČENJA VAŠEG DJETETA

    OTKRIJTE STIL UČENJA VAŠEG DJETETA

    Meriaemma Willis, Victoria Hodson

    Cijena:
    140,00 kn 165,00 kn

    OTKRIJTE STIL UČENJA VAŠEG DJETETA
    140,00 kn 165,00 kn
    Brzi pregled
    ŠKOLA BEZ MUKE

    ŠKOLA BEZ MUKE

    Jeanne Shay Schumm

    Cijena:
    139,00 kn

    Strategije i vještine učenja za uspjeh u školi      

     Kako:

    • Organizirati vrijeme
    • Slušati i voditi bilješke
    • Bolje čitati
    • Govoriti u razredu
    • Pravilno pisati
    • Pametnije učiti

    ŠKOLA BEZ MUKE
    139,00 kn
    Brzi pregled
    KAD SE MALE GLAVE SLOŽE - didaktički komplet za pomoć djeci s teškoćama u  učenju (+ CD-ROM)

    KAD SE MALE GLAVE SLOŽE - didaktički komplet za pomoć djeci s teškoćama u učenju (+ CD-ROM)

    Kathy Young

    Cijena:
    160,00 kn

    Ovaj je priručnik zajednički pokušaj učenika i učitelja da pronađu i prikupe što je moguće više korisnih i praktičnih načina kako pomoći djeci s teškoćama u učenju. Autori ovih naputaka su sama djeca s teškoćama u učenju koja su iznijela djelotvorne i iskušane načine koji najviše pomažu upravo njima.

    Napuci, njih ukupno 256, otisnuti su na zasebnim karticama i razvrstani u 13 kategorija:

    • čitanje
    • pisanje
    • matematika
    • organiziranje
    • domaća zadaća
    • zapamćivanje
    • učenje
    • pisanje tekstova
    • dugoročni projekti
    • spremanje za školu
    • zauzimanje za sebe
    • poticanje poruke učenika
    • poticanje poruke odraslih

    U priručniku se, uz kartice s napucima, detaljno iznosi i cjelovit program rada s djecom - individualno, u manjim grupama i s cijelim razredom.

    KAD SE MALE GLAVE SLOŽE - didaktički komplet za pomoć djeci s teškoćama u  učenju (+ CD-ROM)
    Brzi pregled
    KAKO POMOĆI DJETETU S TEŠKOĆAMA U ČITANJU I PISANJU - praktični priručnik

    KAKO POMOĆI DJETETU S TEŠKOĆAMA U ČITANJU I PISANJU - praktični priručnik

    Ilona Posokhova

    Cijena:
    128,25 kn 135,00 kn

    Djeca dolaze u školu i počinju učiti ečitati i pisati. Nekima čitanje i pisanje dolazi posve lako, drugima malo teže, ali i oni, uz malo više individualnog rada, ipak uspijevaju ovladati tim vještinama. No neka djeca imaju naizgled čudne teškoće, naprimjer u pisanju uporno čine neuobičajene pogreške koje nikako ne mogu prevladati, i roditelji i učiteljica znaju da se dijete doista trudi, ali mnogobrojne pogreške jednostavno ne nestaju. Štoviše, pogreške su toliko čudne da se odrasli pitaju zašto ih dijete neprestano čini. Što se to zapravo događa i kako na najbolji način pomoći djetetu da ovlada ovim životno važnim vještinama? Jednostavan i nadasve praktičan, ovaj priručnik vam pokazuje kako! U njemu ćete otkriti sve važne korake, metode i upute za rad s učenicima sa specifienim teškoćama u ečitanju i pisanju te obilje terapijskih vježbi za svakodnevni rad u školi i kod kuće.
    Priručnik je namijenjen svima koji pomažu djeci sa specifienim teškoćama u čitanju i pisanju: logopedima, učiteljima, roditeljima i stručnim suradnicima.

    KAKO POMOĆI DJETETU S TEŠKOĆAMA U ČITANJU I PISANJU - praktični priručnik
    Brzi pregled
    KRATKE AKTIVNOSTI ZA RAD NAKON ČITANJA - 50 aktivnosti za pomoć djeci u samostalnom čitanju

    KRATKE AKTIVNOSTI ZA RAD NAKON ČITANJA - 50 aktivnosti za pomoć djeci u samostalnom čitanju

    Laura Witmer

    Cijena:
    90,00 kn

    Poboljšajte dječje razumijevanje pročitanog pomoću 50 kratkih i zabavnih aktivnosti koje se mogu odmah početi primjenjivati za čitanje lektira i svih ostalih knjiga! Zbirka uključuje jednostavne upute i radne listiće za umnožavanje namijenjene samostalnom radu. Izvrstan način poboljšanja razumijevanja pročitanog i razvoja važnih vještina čitanja i pisanja u djece. Tražite li potpuno novi program za rad na razumijevanju pročitanog ili samo aktivnosti kojima ćete obogatiti svoj postojeći program, ova knjiga nudi ponešto za svakoga.

    Djeca će uživati u rješavanju 50 aktivnosti za shvaćanje ključnih elemenata priče koje bi učenici od 2. do 4. razreda trebali razumjeti: likovi, vrijeme i mjesto radnje, problem i rješenje, slijed događaja i još mnogo toga. Aktivnosti se koriste s djecom različitih razina sposobnosti u čitanju. Čak i oni koji imaju najviše teškoća i koji se najviše se protive čitanju, uživaju u njima. Djeca mogu raditi aktivnosti s bilo kojom knjigom u svom vlastitom ritmu, što im omogućuje da se osjećaju sigurno i pozitivno u vezi s čitanjem.

    KRATKE AKTIVNOSTI ZA RAD NAKON ČITANJA - 50 aktivnosti za pomoć djeci u samostalnom čitanju
    Brzi pregled
    PREVLADAVANJE TEŠKOĆA U UČENJU

    PREVLADAVANJE TEŠKOĆA U UČENJU

    E. Mettus, A. Litvina, O. Turta, E. Burina i dr.

    Cijena:
    110,00 kn

    Poznato je da materinski jezik većini učenika predstavlja jedan od najzahtjevnijih školskih predmeta. Teškoće u njegovu usvajanju u velikoj su mjeri povezane s problemima kojima se bavi logoped (do 21 posto učenika). Ovaj praktični priručnik sadrži program VJEŽBI i kao takav predstavlja iskustvo ciljanog rada cijelog tima stručnjaka: školskog psihologa, logopeda i socijalnog pedagoga - usustavljeno iskustvo formiranja vještina učenja u djece s poremećajima u čitanju i pisanju (od prvog do petog razreda).

    Provođenje predloženog programa trebalo bi rezultirati razvojem sljedećih sposobnosti i vještina u djece:

    • snalaženje u situaciji učenja (dijete treba biti u stanju shvatiti uputu, isplanirati vlastitu aktivnost u svrhu postupanja prema uputi, prepoznati ono što nije razumjelo i potražiti pomoć učitelja ili vršnjaka);
    • potpuno sudjelovanje u radu u paru, u maloj skupini i u frontalnoj nastavi, odnosno u radu učitelja s cijelim razredom;
    • voljno reguliranje vlastite pažnje, sposobnost da se na vrijeme uključi u rad razreda, preusmjeravanje pažnje pri promjeni vrste rada, hvatanje koraka s ostalima u razredu (održavanje tempa);
    • odgovoran odnos prema rezultatima svog rada, sposobnost uspoređivanja postignutog rezultata s planiranim i njegovo adekvatno ocjenjivanje;
    • osvještavanje vlastitih jakih i slabih strana u učenju, ovladavanje "tehnologijom uspjeha i postignuća".

    Program se sastoji od šest modula čije se VJEŽBE mogu koristiti tijekom logopedskog rada. Razvrstavanje vježbi u module je uvjetno jer je većina ponuđenih vježbi multifunkcionalna.

    PREVLADAVANJE TEŠKOĆA U UČENJU
    Brzi pregled
    PIŠEM BEZ POGRJEŠAKA

    PIŠEM BEZ POGRJEŠAKA

    Aleksandra Soboleva, Katarina Emeljanova

    Cijena:
    110,00 kn

    Igre i vježbe predstavljene u knjizi pomažu u formiranju mehanizama opisivanja, prepričavanja, usvajanja i utvrđivanja pravopisnih normi, kao i u uklanjanju specifičnih teškoća poput propuštanja i miješanja slova, pamćenja riječi i dr. u djece na početnim stupnjevima disgrafije. Praktične i konkretne preporuke iz ovog priručnika, uz uvjet dosljedne i redovite primjene, pomoći će poučiti dijete pravilnome pisanju u školi, ali i u individualnom radu kod kuće.

    PIŠEM BEZ POGRJEŠAKA
    Brzi pregled
    TEŠKOĆE U ČITANJU? VIŠE NE!

    TEŠKOĆE U ČITANJU? VIŠE NE!

    Aleksandra Soboleva, Svjetlana Krasnova

    Cijena:
    116,10 kn 129,00 kn

    „Ne razumijem ništa od toga što tamo piše“; „Dosadno je“; „Ne sviđa mi se“, „Čitam sporo“… Prepoznajete li među ovim izjavama riječi svoga djeteta ili učenika?

    Problemi u čitanju pogađaju oko 25 % učenika osnovne škole, a broj djece s teškoćama u ovladavanju čitanjem raste iz godine u godinu.

    Znate li zašto mnoga djeca ne čitaju? Naprosto ne žele raditi ono što im je teško: spajati slova u slogove i riječi, dokučiti smisao rečenica, odlomaka, tekstova…

    Kako bismo im pomogli i privoljeli ih na čitanje, trebamo ponuditi nešto što djeca vole najviše na svijetu – igre!

    Stručnjakinje iz Centra za dječju neuropsihologiju u Moskvi, neuropsiholog dr. sc. Aleksandra Soboleva i Svetlana Krasnova, profesorica jezika i književnosti razmatraju širok spektar teškoća u čitanju, detaljno opisuju  teškoće i njihove uzroke, ali i cjelovitu dijagnostiku i konkretan PROGRAM POMOĆI djeci sa spomenutim teškoćama.

    Specijalno razrađene, vesele igre donijet će djeci mnogo radosti, a komentari i savjeti neuropsihologa koristit će učiteljima, logopedima, psiholozima i, naravno, brižnim roditeljima.

    SADRŽAJ
    Poglavlje I . Od čega se čitanje sastoji?

    1.1. Čitanje je važno
    1.2. Čitanje: anatomija procesa
    1.3. S gledišta neuropsihologije
    1.4. Obitelj: portret s pozadinom ormara za knjige
    1.5. Škola: zapovijed je „Preživi!“

    Poglavlje II.  Čitanje: dijagnostika teškoća

    2.1.  Ispitivanje vještine čitanja
    2.2. Analiza pismenih radova
    2.3. Mentalna radna sposobnost i koncentracija
    2.4. Fonematski sluh, slušna pažnja, izgovor
    2.5.  Vizualno-prostorna percepcija, vizualno-prostorna diferencijacija, prostorno razmještanje slova i riječi i vizualno pamćenje
    2.6. Opći vokabular i razumijevanje smisla pročitanog

     

    Poglavlje III. Čitanje: pripremamo se za uspjeh

    3.1. Čarobna snaga igre
    3.2. Pažnja! Razvijamo pažnju
    3.3. Učimo percipirati zasebna slova i cijelu riječ
    3.4. Učimo čitati sigurno i izražajno
    3.5. Učimo opisivati, prepričavati i izlagati svoje misli
    3.6. Vidno polje: poučavamo oči pravilnom čitanju

     

    TEŠKOĆE U ČITANJU? VIŠE NE!
    116,10 kn 129,00 kn
    Brzi pregled
    DOMAĆA ZADAĆA BEZ SUZA - Kako motivirati dijete da piše domaće zadaće i postigne uspjeh u školi

    DOMAĆA ZADAĆA BEZ SUZA - Kako motivirati dijete da piše domaće zadaće i postigne uspjeh u školi

    Lee Canter, dr. Lee Hausner

    Cijena:
    95,00 kn

    DOGAĐA LI SE NEKA OD OVIH STVARI U VAŠEM DOMU?

    • Svake večeri prepirete se s djetetom zbog domaće zadaće.
    • Večer prije nego što dijete mora predati važan referat prvi put čujete za njega, a on nije dovršen.
    • Vašem djetetu potrebna je pomoć oko referata, testa ili neke druge projektne zadaće, a vi ne znate što da učinite.
    • Vi pišete domaću zadaću više nego vaše dijete.
    • Djetetu je potrebna cijela vječnost da napiše domaću zadaću.
    • Stalno ste na muci oko toga kako motivirati svoje dijete da radi najbolje što može.

    Ako ste potvrdno odgovorili na bilo koje od navedenih pitanja, Domaća zadaća bez suza knjiga je za vas. Domaća zadaća bez suza je program koji roditeljima nudi sustavan pristup koji će im pomoći da prekinu svakodnevne prepirke oko domaće zadaće i motiviraju dijete da postigne uspjeh u školi. Domaća zadaća bez suza pomoći će vam da steknete sigurnost i razvijete vještine koje su vam potrebne da biste kod kuće stvorili pozitivno i opušteno radno ozračje.

    Domaća zadaća često se javlja kao problem tijekom cijeloga osnovnog školovanja, te će ovaj priručnik dobro doći i svim pedagozima i razrednicima za pripremu tematskih predavanja na roditeljskim sastancima, pripremu radionica, rad s djecom na satovima razrednika itd.


    O autorima: Lee Canter poznati je američki stručnjak na području obrazovanja i roditeljstva. Radom u svojoj tvrtki Canter and Associates, Inc., koja pruža savjetodavne usluge u obrazovanju i programom Samopouzdana disciplina, pokazao je tisućama nastavnika i roditelja kako odgojiti sretnu i odgovornu djecu. Njegove knjige prodane su u više od milijun primjeraka. Sa ženom Marlene i dvoje djece živi u Los Angelesu.

    DOMAĆA ZADAĆA BEZ SUZA - Kako motivirati dijete da piše domaće zadaće i postigne uspjeh u školi

     

  • Prikazano je od 1. do 11. od ukupno 11 proizvoda