Dr. Ranko Rajović u Vinkovcima, 21.3.2016.

Dr. Ranko Rajović u Vinkovcima, 21.3.2016.

 

 

 

Zbog velikog interesa, u organizaciji izdavačke kuće Harfa, dr. Ranko Rajović, jedan od najvećih autoriteta na ovim prostorima kad govorimo o odgoju i obrazovanju, održat će trosatnu praktičnu edukaciju pod nazivom "Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ" temeljenu na NTC sustavu učenja, inovativnom programu čiji je autor. Edukacija je namijenjena roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i drugim stručnjacima koji se bave odgojem i obrazovanjem djece.
 

Dr. Ranko Rajović, inače doktor interne medicine, dugogodišnji je predsjednik Odbora za darovite međunarodne udruge Mensa i UNICEF-ov suradnik na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece te osnivač Mense Srbije i Odsjeka za darovite Nikola Tesla Centra. 


 

 

Edukacija će se održati u Vinkovcima, 21. ožujka 2016. u 16.30 sati u hotelu Admiral, Bana Jelačića 6

Trajanje predavanja i praktične edukacije je tri sata, a cijena je 260 kn. Prijavnicu ispunite ovdje

Podaci za uplatu: Harfa d.o.o., Rodrigina 4, Split;  IBAN HR0723600001102468779 (ZABA); Poziv na broj: 21316; Opis plaćanja:  NTC edukacija

Tijekom samog događaja organizirat ćemo nagradnu igru gdje ćete imati priliku osvojiti neke od naših naslova.

Potvrdu o sudjelovanju dobit ćete prilikom dolaska na edukaciju.

 

 

Program edukacije:

 NTC-sustav učenja – igre koje oštećuju razvoj djeteta, a da toga nismo svjesni.

Uvod – funkcionalno znanje.

Razvoj mozga.

Koje aktivnosti oštećuju razvoj djeteta?

Je li rana stimulacija mučenje djeteta ili je potrebna?

Igre koje stimuliraju ukupni razvoj djeteta (NTC-tablica).

Reproduktivno učenje za mozak ne postoji

Zašto je reproduktivno učenje prošlost.

Kako mozak radi, reproduktivno ili asocijativno?

Zašto zaboravljamo lekcije koje smo dobro naučili?

Misaone klasifikacije, serijacije, asocijacije (NTC-tablica, II. dio)

Igra – skrivanje riječi u rečenici (I. razina)

Zašto mozak nauči lakše nešto sto nam ne treba, a ne ono što nam je ponekad važno?

Radionice, reproduktivno i asocijativno učenje

Nelogične priče, (I. razina)

 

 

 

NTC-sustavom podiže se intelektualni potencijal djece te se razvija brzina razmišljanja i zaključivanja – tzv. funkcionalno znanje.

Činjenica je da inteligencija ne ovisi samo o broju neurona, odnosno da nije uvjetovana samo genetskim potencijalom nego i vezama među neuronima, tzv. sinapsama. Razdoblje do sedme godine života najdragocjenije je za formiranje novih neuronskih veza (sinapsi). NTC – sustav učenja bavi se pitanjem kako stimulirati razvoj sinapsi, a time i ogromne dječje potencijale prije polaska u školu i u školi, a na njega će Dr. Ranko Rajović odgovoriti tijekom predavanja.

NTC-sustav učenja usmjeren je prema razvoju kognitivnih sposobnosti djece, a  temelji se na istraživanjima koja upozoravaju na to da mozak uspostavlja 75 % svih neuronskih veza (sinapsi) do sedme godine života, a od toga 50 % sinapsi nastane već do pete godine. Taj se argument čini dovoljno uvjerljivim da posvetimo veliku pozornost predškolskoj dobi, učinkovitosti učenja i korištenju dječjeg pamćenja. Ako tijekom formalnog osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja radimo sa samo 25 % preostalih mogućnosti korištenja potencijala mozgovnog kapaciteta, tada je važno znati kako se razvija dijete do sedme godine života.


NTC-sustav učenja dr. Ranka Rajovića primjenjuje se na različite načine u 15 europskih zemalja. Sustav podrazumijeva učenje utemeljeno na teorijskim osnovama neurologije, neuropsihologije i drugih znanosti, posebno pedagoških – obiteljske pedagogije, didaktike i metodike za predškolski i osnovnoškolski uzrast. Taj sustav učenja predstavlja operacionalizaciju teorijskih spoznaja navedenih znanstvenih disciplina, što je dobar pokazatelj kako povezivati teoriju s obrazovnom praksom. Pritom je riječ o novom pristupu učenju u kojem dominira misaona aktivnost djeteta i njegov uspješan razvoj. Sustav je vrlo dobro i detaljno razrađen, primjenjiv u obitelji, predškolskim ustanovama i u razrednoj nastavi osnovne škole. Program nudi načine prepoznavanja darovite djece, njihove karakteristike i putove prema povećanju IQ-a, razvoja sposobnosti i stvaralačkog mišljenja. Naglašava se važnost obitelji i šire društvene zajednice (vrtići, škole, centri za darovite) u razvoju darovite djece. NTC-sustav učenja ozbiljno će poljuljati opravdanost tradicionalnog rada s djecom.

Za sva pitanja i nedoumice stojimo vam na raspolaganju na 098/30 55 34, kontakt osoba Irena Orlović

 

 

                                                                                                                        



Dječja knjiga o svijetu zvijezda i atoma

Dječja knjiga o svijetu zvijezda i atoma

Jeste li u knjižarama pokušali naći knjige ili slikovnice o znanosti, napisane baš za djecu, onako, lijepo ilustrirane, lepr&scar...


Kako zainteresirati djecu za čitanje, učenje i istraživanje

Kako zainteresirati djecu za čitanje, učenje i istraživanje

„Čitanje, kao ni pisanje, nije nešto s čime se rađamo, već vještina koju trebamo usvojiti. Bili u konačnici rani pred&sc...


PSIHOLOG S HARVARDA: 7 savjeta kako odgojiti empatično dijete

PSIHOLOG S HARVARDA: 7 savjeta kako odgojiti empatično dijete

Odgajate li dragu i suosjećajnu djecu? Psiholog s Harvarda nudi sedam savjeta koji vam u tome mogu pomoći. Richard Weissbourd, psiholog sa...


Ljubav i granice kao ključ za razvoj sretnog i samosvjesnog djeteta

Ljubav i granice kao ključ za razvoj sretnog i samosvjesnog djeteta

U sljedećim redovima dotaknut ću se teme roditeljstva i odgovornosti roditelja koja je, kako i u knjizi „IQ djeteta – briga roditel...


Kako stati na kraj svađama među braćom i sestrama

Kako stati na kraj svađama među braćom i sestrama

Imati brata ili sestru jedna je od najljepših stvari u životu. Uz njih možemo biti sigurni da ćemo u životu, bez obzira na sve, imati ...


Uključivanje djeteta u kućanske poslove izuzetno je važno i korisno

Uključivanje djeteta u kućanske poslove izuzetno je važno i korisno

Treba li djecu uključivati u kućanske poslove? Koji su poslovi prigodni za djecu predškolske dobi? Kako motivirati dijete da (redovito) ...