Dr. Ranko Rajović održat će predavanje i praktičnu edukaciju u Varaždinu, 18.11.2015.

Dr. Ranko Rajović održat će predavanje i praktičnu edukaciju u Varaždinu, 18.11.2015.

Zbog velikog interesa, u organizaciji izdavačke kuće Harfa, dr. Ranko Rajović, jedan od najvećih autoriteta na ovim prostorima kad govorimo o odgoju i obrazovanju, održat će predavanje i praktičnu edukaciju pod nazivom "Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ" temeljenu na NTC sustavu učenja, inovativnom programu čiji je autor. Edukacija je namijenjena roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i drugim stručnjacima koji se bave odgojem i obrazovanjem djece.
 

Dr. Ranko Rajović, inače doktor interne medicine, dugogodišnji je predsjednik Odbora za darovite međunarodne udruge Mensa i UNICEF-ov suradnik na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece te osnivač Mense Srbije i Odsjeka za darovite Nikola Tesla Centra. 


 

 

Edukacija će se održati 18.11.2015. u 17 sati u hotelu Turist, Aleja kralja Zvonimira 1, Varaždin 

Trajanje praktične edukacije je 180 min, a cijena je 260 kn. Da biste sudjelovali na edukaciji, obavezna je prijava. Prijavnicu ispunite ovdje.

Potvrdu o sudjelovanju dobit ćete prilikom dolaska na edukaciju.

 

Program edukacije:

 NTC-sustav učenja – igre koje oštećuju razvoj djeteta, a da toga nismo svjesni.

Uvod – funkcionalno znanje.

Razvoj mozga.

Koje aktivnosti oštećuju razvoj djeteta?

Je li rana stimulacija mučenje djeteta ili je potrebna?

Igre koje stimuliraju ukupni razvoj djeteta (NTC-tablica).

Reproduktivno učenje za mozak ne postoji

Zašto je reproduktivno učenje prošlost.

Kako mozak radi, reproduktivno ili asocijativno?

Zašto zaboravljamo lekcije koje smo dobro naučili?

Misaone klasifikacije, serijacije, asocijacije (NTC-tablica, II. dio)

Igra – skrivanje riječi u rečenici (I. razina)

Zašto mozak nauči lakše nešto sto nam ne treba, a ne ono što nam je ponekad važno?

Radionice, reproduktivno i asocijativno učenje

Nelogične priče, (I. razina)

 

 

 

NTC-sustavom podiže se intelektualni potencijal djece te se razvija brzina razmišljanja i zaključivanja – tzv. funkcionalno znanje.

Činjenica je da inteligencija ne ovisi samo o broju neurona, odnosno da nije uvjetovana samo genetskim potencijalom nego i vezama među neuronima, tzv. sinapsama. Razdoblje do sedme godine života najdragocjenije je za formiranje novih neuronskih veza (sinapsi). NTC – sustav učenja bavi se pitanjem kako stimulirati razvoj sinapsi, a time i ogromne dječje potencijale prije polaska u školu i u školi, a na njega će Dr. Ranko Rajović odgovoriti tijekom predavanja.

NTC-sustav učenja usmjeren je prema razvoju kognitivnih sposobnosti djece, a  temelji se na istraživanjima koja upozoravaju na to da mozak uspostavlja 75 % svih neuronskih veza (sinapsi) do sedme godine života, a od toga 50 % sinapsi nastane već do pete godine. Taj se argument čini dovoljno uvjerljivim da posvetimo veliku pozornost predškolskoj dobi, učinkovitosti učenja i korištenju dječjeg pamćenja. Ako tijekom formalnog osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja radimo sa samo 25 % preostalih mogućnosti korištenja potencijala mozgovnog kapaciteta, tada je važno znati kako se razvija dijete do sedme godine života.


NTC-sustav učenja dr. Ranka Rajovića primjenjuje se na različite načine u 15 europskih zemalja. Sustav podrazumijeva učenje utemeljeno na teorijskim osnovama neurologije, neuropsihologije i drugih znanosti, posebno pedagoških – obiteljske pedagogije, didaktike i metodike za predškolski i osnovnoškolski uzrast. Taj sustav učenja predstavlja operacionalizaciju teorijskih spoznaja navedenih znanstvenih disciplina, što je dobar pokazatelj kako povezivati teoriju s obrazovnom praksom. Pritom je riječ o novom pristupu učenju u kojem dominira misaona aktivnost djeteta i njegov uspješan razvoj. Sustav je vrlo dobro i detaljno razrađen, primjenjiv u obitelji, predškolskim ustanovama i u razrednoj nastavi osnovne škole. Program nudi načine prepoznavanja darovite djece, njihove karakteristike i putove prema povećanju IQ-a, razvoja sposobnosti i stvaralačkog mišljenja. Naglašava se važnost obitelji i šire društvene zajednice (vrtići, škole, centri za darovite) u razvoju darovite djece. NTC-sustav učenja ozbiljno će poljuljati opravdanost tradicionalnog rada s djecom.

Za sva pitanja i nedoumice stojimo vam na raspolaganju na 
098/305534, kontakt osoba Irena Orlović

 

 

 

                                                                                                                        
 



Edukacije, jesen 2019.

Edukacije, jesen 2019.

ZAGREB (POPUNJENO) - Terapija igrom i pričom Tatjane Gjurković i Irene Orlović ZAGREB - Dr. Ranko Rajović: Funkcionalno razmišljanj...


4 Božićna poklona: Kako biti sretni s manje materijalnih stvari

4 Božićna poklona: Kako biti sretni s manje materijalnih stvari

Obnovite čaroliju blagdana već ovog Božića, poklanjajući samo 4 poklona! Jednog Božića, kad je moja najstarija bila predš...


10 dobrih navika koje trebate naučiti djecu

10 dobrih navika koje trebate naučiti djecu

Svaki roditelj želi da njegovo dijete usvoji dobre navike koje će mu pomoći u životu. Svi roditelji žele odgajati djecu učeći ih dobrim na...


Socijalne vještine vašeg djeteta važnije su od akademskih

Socijalne vještine vašeg djeteta važnije su od akademskih

Roditelji male djece skloni su brinuti stječu li njihova djeca dovoljno znanja na početku svojih akademskih karijera. „Može li Iv...


REBEKA BULAT: Još uvijek nije dovoljno razvijena svijest o važnosti razvojne podrške

REBEKA BULAT: Još uvijek nije dovoljno razvijena svijest o važnosti razvojne podrške

Na Listi dobrih knjiga za djecu, mlade i roditelje objavljenih u 2014. godini, što je izdaje Hrvatsko knjižničarsko društvo, u kateg...


Ljeto pred nama iskoristite za završnu pripremu za školu

Ljeto pred nama iskoristite za završnu pripremu za školu

Predškolsko dijete većinu vremena provede u igri i kroz nju uči, spoznaje svijet oko sebe i priprema se za školu. A onda dođe i ...