Dr. Ranko Rajović održat će praktičnu edukaciju u Zagrebu 8. studenoga 2017.

Dr. Ranko Rajović održat će praktičnu edukaciju u Zagrebu 8. studenoga 2017.
 
 
Zbog velikog interesa, u organizaciji izdavačke kuće Harfa, dr. Ranko Rajović, jedan od najvećih autoriteta na ovim prostorima kad govorimo o odgoju i obrazovanju, održat će praktičnu edukaciju pod nazivom "Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ" temeljenu na NTC-sustavu učenja, inovativnom programu čiji je autor. Edukacija je namijenjena roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i drugim stručnjacima koji se bave odgojem i obrazovanjem djece.
 
Dr. Ranko Rajović, inače doktor interne medicine, dugogodišnji je predsjednik Odbora za darovite međunarodne udruge Mensa i UNICEF-ov suradnik na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece te osnivač Mense Srbije i Odsjeka za darovite Nikola Tesla Centra
 


Praktična edukacija

"Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ"

 

8. studenoga 2017. godine u 16.30 sati

 

ZAGREB, Hotel Aristos, Cebini ul. 33, Buzin

 

Trajanje praktične edukacije je šest školskih sati, a redovna je cijena 380 kn.

Ako uplatu izvršite u roku 48 sati od trenutka prijave, cijena praktične edukacije za Vas je 340,00 kn.

Da biste sudjelovali na edukaciji, obavezna je prijava. Prijaviti se možete OVDJE.

 

Podaci za uplatu: Harfa d.o.o., Rodrigina 4, Split, HR2823400091110478520 (PBZ), poziv na broj: 81117.

Ako želite platiti karticom, možete to učiniti OVDJE.



Potvrdu o sudjelovanju dobit ćete prilikom dolaska na edukaciju.

 

Program edukacije:

NTC-sustav učenja – igre koje oštećuju razvoj djeteta, a da toga nismo svjesni.

Uvod – funkcionalno znanje.

Razvoj mozga.

Koje aktivnosti oštećuju razvoj djeteta?

Je li rana stimulacija mučenje djeteta ili je potrebna?

Igre koje stimuliraju ukupni razvoj djeteta (NTC-tablica).

Reproduktivno učenje za mozak ne postoji

Zašto je reproduktivno učenje prošlost.

Kako mozak radi, reproduktivno ili asocijativno?

Zašto zaboravljamo lekcije koje smo dobro naučili?

Misaone klasifikacije, serijacije, asocijacije (NTC-tablica, II. dio)

Igra – skrivanje riječi u rečenici (I. razina)

Zašto mozak nauči lakše nešto sto nam ne treba, a ne ono što nam je ponekad važno?

Radionice, reproduktivno i asocijativno učenje

Nelogične priče, (I. razina)

 

 

Znate li što je to NTC-sustav učenja?

NTC-sustavom podiže se intelektualni potencijal djece te se razvija brzina razmišljanja i zaključivanja – tzv. funkcionalno znanje.

Činjenica je da inteligencija ne ovisi samo o broju neurona, odnosno da nije uvjetovana samo genetskim potencijalom nego i vezama među neuronima, tzv. sinapsama. Razdoblje do sedme godine života najdragocjenije je za formiranje novih neuronskih veza (sinapsi). NTC-sustav učenja bavi se pitanjem kako stimulirati razvoj sinapsi, a time i ogromne dječje potencijale prije polaska u školu i u školi, a na njega će Dr. Ranko Rajović odgovoriti tijekom predavanja.


NTC-sustav učenja usmjeren je prema razvoju kognitivnih sposobnosti djece, a temelji se na istraživanjima koja upozoravaju na to da mozak uspostavlja 75 % svih neuronskih veza (sinapsi) do sedme godine života, a od toga 50 % sinapsi nastane već do pete godine. Taj se argument čini dovoljno uvjerljivim da posvetimo veliku pozornost predškolskoj dobi, učinkovitosti učenja i korištenju dječjeg pamćenja.

Ako tijekom formalnog osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja radimo sa samo 25 % preostalih mogućnosti korištenja potencijala mozgovnog kapaciteta, tada je važno znati kako se razvija dijete do sedme godine života.


NTC-sustav učenja dr. Ranka Rajovića primjenjuje se na različite načine u 15 europskih zemalja.

Sustav podrazumijeva učenje utemeljeno na teorijskim osnovama neurologije, neuropsihologije i drugih znanosti, posebno pedagoških – obiteljske pedagogije, didaktike i metodike za predškolski i osnovnoškolski uzrast. Taj sustav učenja predstavlja operacionalizaciju teorijskih spoznaja navedenih znanstvenih disciplina, što je dobar pokazatelj kako povezivati teoriju s obrazovnom praksom.

Pritom je riječ o novom pristupu učenju u kojem dominira misaona aktivnost djeteta i njegov uspješan razvoj. Sustav je vrlo dobro i detaljno razrađen, primjenjiv u obitelji, predškolskim ustanovama i u razrednoj nastavi osnovne škole.

Program nudi načine prepoznavanja darovite djece, njihove karakteristike i putove prema povećanju IQ-a, razvoja sposobnosti i stvaralačkog mišljenja. Naglašava se važnost obitelji i šire društvene zajednice (vrtići, škole, centri za darovite) u razvoju darovite djece. NTC-sustav učenja ozbiljno će poljuljati opravdanost tradicionalnog rada s djecom.

Za sva pitanja i nedoumice stojimo vam na raspolaganju na 
098 30 55 34, kontakt osoba Irena Orlović.

 



Dječja agresivnost nije nenormalna!

Dječja agresivnost nije nenormalna!

Dječja je agresivnost normalna razvojna pojava. Roditelj treba biti zreo u dovoljnoj mjeri da ga dječja ponašanja koja “izlaz...


Uči li dijete stvarno iz kazne ili postoji drugo rješenje?

Uči li dijete stvarno iz kazne ili postoji drugo rješenje?

Kažnjavanje se često poistovjećuje s "učenjem" djeteta što smije ili ne smije raditi. Međutim, kada dijete ponovi istu stva...


Djeca se moraju vratiti radu rukama

Djeca se moraju vratiti radu rukama

"Ruka je fini i u svojoj strukturi komplicirani organ koji omogućuje inteligenciji ne samo da se manifestira, već i da uđe u posebne odn...


Autističnoj djeci ne pomaže medicina, već roditelji

Autističnoj djeci ne pomaže medicina, već roditelji

Roditelji su bili ti koji su išli na edukaciju kod stručnjaka, a rezultati su bili iznenađujući Studija o autizmu koju je objav...


Slikovnica Lav i ptica ima terapeutski učinak

Slikovnica Lav i ptica ima terapeutski učinak

Marianne Dubuc: Lav i ptica Piše: Anda Bukvić Pažin Ilustracije: © Marianne Dubuc Jesi li čitala Lava i pticu?, upitala m...


10 načina kako djeci reći omraženo 'ne' na sasvim drukčiji način

10 načina kako djeci reći omraženo 'ne' na sasvim drukčiji način

Potrebno je naučiti reći 'ne' djetetu, a da vas ne grize savjest i da zbog toga nemate osjećaj kako niste pažljiv roditelj. Zabrana s...