Dr. Ranko Rajović održat će praktičnu edukaciju u Osijeku 7. studenoga 2017.

Dr. Ranko Rajović održat će praktičnu edukaciju u Osijeku 7. studenoga 2017.

 

PRIJAVITE SE ZA EDUKACIJU

Zbog velikog interesa, u organizaciji izdavačke kuće Harfa, dr. Ranko Rajović, jedan od najvećih autoriteta na ovim prostorima kad govorimo o odgoju i obrazovanju, održat će praktičnu edukaciju pod nazivom "Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ" temeljenu na NTC-sustavu učenja, inovativnom programu čiji je autor. Edukacija je namijenjena roditeljima, odgojiteljima, učiteljima i drugim stručnjacima koji se bave odgojem i obrazovanjem djece.
 

Dr. Ranko Rajović, inače doktor interne medicine, dugogodišnji je predsjednik Odbora za darovite međunarodne udruge Mensa i UNICEF-ov suradnik na projektu ranog poticanja intelektualnog razvoja djece te osnivač Mense Srbije i Odsjeka za darovite Nikola Tesla Centra
 


Praktična edukacija

"Kako igrom uspješno razvijati djetetov IQ"

 

7. studenoga 2017. godine u 17.30 sati

 

OSIJEK, Kongresna dvorana Vikarijata, Ul Josipa Jurja Strossmayera 58

 

Trajanje praktične edukacije je četiri školska sata, a redovna je cijena 320 kn.

Ako uplatu izvršite u roku 48 sati od trenutka prijave, cijena praktične edukacije za Vas je 280,00 kn.

Da biste sudjelovali na edukaciji, obavezna je prijava. Prijaviti se možete OVDJE.
 

Podaci za uplatu: Harfa d.o.o., Rodrigina 4, Split, HR2823400091110478520 (PBZ), poziv na broj: 71117.

Ako želite platiti karticom, možete to učiniti OVDJE.

 

Potvrdu o sudjelovanju dobit ćete prilikom dolaska na edukaciju.

 

Program edukacije:

NTC-sustav učenja – igre koje oštećuju razvoj djeteta, a da toga nismo svjesni.

Uvod – funkcionalno znanje.

Razvoj mozga.

Koje aktivnosti oštećuju razvoj djeteta?

Je li rana stimulacija mučenje djeteta ili je potrebna?

Igre koje stimuliraju ukupni razvoj djeteta (NTC-tablica).

Reproduktivno učenje za mozak ne postoji

Zašto je reproduktivno učenje prošlost.

Kako mozak radi, reproduktivno ili asocijativno?

Zašto zaboravljamo lekcije koje smo dobro naučili?

Misaone klasifikacije, serijacije, asocijacije (NTC-tablica, II. dio)

Igra – skrivanje riječi u rečenici (I. razina)

Zašto mozak nauči lakše nešto sto nam ne treba, a ne ono što nam je ponekad važno?

Radionice, reproduktivno i asocijativno učenje

Nelogične priče, (I. razina)

 

 

Znate li što je to NTC-sustav učenja?

NTC-sustavom podiže se intelektualni potencijal djece te se razvija brzina razmišljanja i zaključivanja – tzv. funkcionalno znanje.

Činjenica je da inteligencija ne ovisi samo o broju neurona, odnosno da nije uvjetovana samo genetskim potencijalom nego i vezama među neuronima, tzv. sinapsama. Razdoblje do sedme godine života najdragocjenije je za formiranje novih neuronskih veza (sinapsi). NTC-sustav učenja bavi se pitanjem kako stimulirati razvoj sinapsi, a time i ogromne dječje potencijale prije polaska u školu i u školi, a na njega će Dr. Ranko Rajović odgovoriti tijekom predavanja.


NTC-sustav učenja usmjeren je prema razvoju kognitivnih sposobnosti djece, a temelji se na istraživanjima koja upozoravaju na to da mozak uspostavlja 75 % svih neuronskih veza (sinapsi) do sedme godine života, a od toga 50 % sinapsi nastane već do pete godine. Taj se argument čini dovoljno uvjerljivim da posvetimo veliku pozornost predškolskoj dobi, učinkovitosti učenja i korištenju dječjeg pamćenja.

Ako tijekom formalnog osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovanja radimo sa samo 25 % preostalih mogućnosti korištenja potencijala mozgovnog kapaciteta, tada je važno znati kako se razvija dijete do sedme godine života.


NTC-sustav učenja dr. Ranka Rajovića primjenjuje se na različite načine u 15 europskih zemalja.

Sustav podrazumijeva učenje utemeljeno na teorijskim osnovama neurologije, neuropsihologije i drugih znanosti, posebno pedagoških – obiteljske pedagogije, didaktike i metodike za predškolski i osnovnoškolski uzrast. Taj sustav učenja predstavlja operacionalizaciju teorijskih spoznaja navedenih znanstvenih disciplina, što je dobar pokazatelj kako povezivati teoriju s obrazovnom praksom.

Pritom je riječ o novom pristupu učenju u kojem dominira misaona aktivnost djeteta i njegov uspješan razvoj. Sustav je vrlo dobro i detaljno razrađen, primjenjiv u obitelji, predškolskim ustanovama i u razrednoj nastavi osnovne škole.

Program nudi načine prepoznavanja darovite djece, njihove karakteristike i putove prema povećanju IQ-a, razvoja sposobnosti i stvaralačkog mišljenja. Naglašava se važnost obitelji i šire društvene zajednice (vrtići, škole, centri za darovite) u razvoju darovite djece. NTC-sustav učenja ozbiljno će poljuljati opravdanost tradicionalnog rada s djecom.

Za sva pitanja i nedoumice stojimo vam na raspolaganju na 
098 30 55 34, kontakt osoba Irena Orlović.

 

 



SPLIT: Što ubrajamo u rano poticanje emocionalnog i intelektualnog razvoja?

SPLIT: Što ubrajamo u rano poticanje emocionalnog i intelektualnog razvoja?

U zadnjih nekoliko desetljeća neuroznanost je došla do brojnih značajnih saznanja o kojima malo znamo. Neuroznanstvenici su potvrdili da...


Prosuditi, a ne osuditi ili Riječima možemo uzdignuti, ali i slomiti

Prosuditi, a ne osuditi ili Riječima možemo uzdignuti, ali i slomiti

Da postoji škola za roditelje, jedna od prvih lekcija svakako bi bila o tomu da smo mi zrcala u kojima se naša djeca ogledaju, prem...


10 načina kako djeci reći omraženo 'ne' na sasvim drukčiji način

10 načina kako djeci reći omraženo 'ne' na sasvim drukčiji način

Potrebno je naučiti reći 'ne' djetetu, a da vas ne grize savjest i da zbog toga nemate osjećaj kako niste pažljiv roditelj. Zabrana s...


20 prilično dubokih citata Medvjedića Winniea Pooha

20 prilično dubokih citata Medvjedića Winniea Pooha

Možda mi odrasli trebamo tu i tamo ponovno proći kroz carstva dječje književnosti jer ondje se nalazi zapanjujuća količina mudrosti koju mo...


Kako pomoći djeci da pronađu prijatelje

Kako pomoći djeci da pronađu prijatelje

Što bismo trebali znati o odnosima među djecom i što roditelji mogu učiniti kako bi se djeca uspješno sprijateljlila s vr&...


Kako pravilno djetetu reći NE

Kako pravilno djetetu reći NE

Kada vi djetetu govorite da nešto ne smije, ne može, ne treba ili mu naređujete koristeći termine ne ili nemoj, tada imate osjećaj kao...